GLOW

15.11.15


Ondanks de regen en de wind had ik gisteren met dank aan GLOW een geslaagde avond! Voor degene die niet weten wat GLOW is: GLOW is een jaarlijks terugkerend evenement in Eindhoven dat in teken staat van lichtkunst. Als bezoeker volg je een route en die route voert je langs allerlei verschillende lichtprojecten die gebaseerd zijn op een bepaald thema. Het thema van dit jaar was Natuur & Architectuur en zo kwam ik bijvoorbeeld een scherm tegen waarop digitale schilderijen werden weergegeven van de natuur. Zo stond elk lichtproject wel in teken van natuur of architectuur.

Ik had mijn spiegelreflex meegenomen om foto's te maken van de kunstprojecten, maar ik moet zeggen dat het echt moeilijk was om goede, mooie foto's te maken. Ik kwam namelijk handen te kort.. Een paraplu vasthouden (want het regende en zoveel zin om zeiknat te worden had ik nou ook weer niet) en tegelijkertijd je camera goed instellen, dat gaat lastig met maar twee handen. Desondanks heb ik toch nog wat foto's weten te maken. Bedenk er alleen wel bij als je de foto's ziet: in het echt was het nog mooier (en natter).





















1 reacties

  1. Aah Glow heb ik wéér gemist dit jaar, vorig jaar ook al en toen beloofde ik mezelf dit jaar te gaan haha. Het ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen