Dit ben ik

4.11.15


Ik heb een haat-liefde-verhouding met beginzinnen. Het is moeilijk om een goed begin te verzinnen, maar als je uiteindelijk de juiste zin te pakken hebt, kan juist die zin een stukje tekst in iets wonderlijks veranderen. 
Ik word blij van spontane acties.
Ik verzamel eigentijdse Engelse gedichtjes.
Ik probeer zo positief mogelijk in het leven te staan, ook al zit het leven soms een beetje tegen.
Ik hou van een goed, diepzinnig gesprek. Een gesprek waarbij je iemands ware ik leert kennen, een gesprek zonder poespas, gewoon een gesprek met inhoud. 
Ik heb totaal geen geduld.
Ik verwonder me over de schepping van deze aarde. Hoe het mogelijk is dat alles zo zijn eigen functie heeft, dat alles er zo prachtig uitziet?
Ik lees het liefst in mijn bed 's avonds laat, maar ik kan praktisch overal en wanneer ik maar wil lezen.
Ik denk vaak na over het leven.
Ik drink meestal of thee of water of een sapje. Nooit prikdrank.
Ik geloof in God.
Ik lach
Ik huil
Ik leef

Dit ben ik, wie ben jij?

0 reacties